Innehållet i denna blogg bestämmer jag.

Jag har inte hängt ut någon här däremot har jag skrivit om mina känslor kring saker och ting som händer mig.

Att sedan en person tar åt sig och börjar skrika om det måste ju bara betyda att personen någonstans känner igen sitt beteende.

Är inte det minsta intresserad av att ha någon form av relation till en person som är en sk närstående. Detta pga svek, på svek, på svek. Personen som lever med den sk närstående har jag noll intresse av. Den andre ja den personen har sårat mig djupt nåt så djävulskt.

Tänk vem har ALLTID funnits där? Alltid städat bort skiten? Alltid sagt ja....

Jo jag är förändrad och står numera upp för mig själv istället och min närmsta familj.

Nu varsegoda, ring runt och skrik att jag hängt ut er på min hemska blogg. Har dock än inte skrivit relationen men fortsätter erat bajsprat och lögner så LOVAR jag att den dagen kommer och det är inget hot utan ett löfte.

Hatar inte den närstående men känner att det kostar mig alltför mycket av mitt eget välmående att ha en relation. 

Sorgligt men nödvändigt! 

Kommentera här: